Kuchyňský jazz

Krásný večer moje milé! Jak jsem slíbila, tak také bude:-) dnes vás čekají fotografie před rekonstrukcí a po. Je to skvělá inspirace a člověk se za sebou může ohlídnout a vidí kus, (snad dobře), odvedené práce. Když jsem se stěhovala poprvé od rodičů, bylo mi pouhých 19. Za ta léta jsem se stěhovala xčetkát, ale tentokrát to bylo jiný. Bylo to jako začít od A. Rekonstrukce byla celkem dost rozsáhlá a finančně náročná (pro samoživitelku), tak se hezky posaďte, udělejte si dobrý čaj, nebo víte co? Pojďte na sklenku rovnou k nám:-). Minulý týden jsem konečně doladila poslední detaily, jako je tenhle naprosto originální lustr z Bonami, do kterého jsem sehnala i Vintage žárovky! Možná z něj bude v rozpacích, ale nebuďte, skvěle oživil interiér a dodal kuchyni pomyslnou třešničku na dortu...

Fotky před jsou focené na mobil, jelikož na fotodokumentaci nebylo moč času a ani nálady. Tak snad se vám můj fotopříběh bude líbit:-)! Před:
Naprosto první stav, ve kterém kuchyně byla. Ano, jinou fotku nemám:-). Na fotce se stav kuchyně tváří lépe, než ve skutečnosti byl. Přece jen vemte v úvahu, že se v domě několik let squatovalo... V průběhu:
A samozřejmě online plánovač kuchyňské linky:D
Po: Tadáááá!
Když to zpětně vidím a nad vším se zamyslím, nemůžu tomu ani uvěřit <3. Mějte se krásně! Vaše,

CONVERSATION

14 komentářů:

  1. Krásné to máš. A máš můj obdiv, že ses do rekonstrukce pustila.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná proměna...líbí se mi moc.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je nádhera! Opravdu je vidět velký progress a tyhle články mám moc ráda. Skvělé, že se vám rekonstrukce takto povedla. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji Pavli💕. Moc me vas komentar potesil!

      Vymazat
  4. To osvětlení je boží a ta kuchyň taky, velký obdiv!!

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to krásně. Moc se mi líbí ty cihly, je to takové netradiční.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja ty cihly miluju! Spatne se udrzuji, ale
      Co uz:))

      Vymazat
  6. Hezké ráno,dnes jsem nakoukla sem na blog a jsem naprosto unešená.Musím tedy pochválit překrásnou kuchyni s citem pro její zařízení a design.Líbí se mi světlo i doplňky,úchvatná barva lednice,přesně můj styl :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná kuchyň, klobouk dolů, že jsi z původní fotky udělala něco tak kouzelného! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Veľmi pekná kuchyňa aj keď ja som skôr za moderný štýl. Ale toto je krása hlavne tá chladnička je bombastická.

    RESPECT COCO CHANEL

    OdpovědětVymazat
  9. Aj keď to nie je môj štýl, skutočne sa vám podarila a ako celok to vyzerá super :)

    FRENCHSTYLE | Sleduj ma na instagrame ♥

    OdpovědětVymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥