Zima přišla k nám


Podzim směle odešel, letos se zdržel déle než obvykle a my si ho užívali na stodeset procent.




Poslední měsíc byl trochu hektičtější, pořád se nás drží nějaké bacily, musela jsem na opichy zad a mezi pitím svařáku, pojídání modafenu a Sidofilu jsme byli ještě několikrát na veterině.
Ale já jsem hodná holka, tak jsem dostala alespoň krásnou kytku Jiřin.



Práce na domě jsou v plném proudu, elektřina je skoro hotová, střecha a vyvložkovaný komín taky, pár chybiček se sice vbloudilo a teď jen doufat, aby vše dobře dopadlo, co se týče hypotéky (slíbené zpřísnění je na mě přísné až moc).... z krásnýho podzimu tu máme ranní a skoro už celodenní mrazík, oblíkáme se asi tak půl hodiny, venku toho už moc nepobudeme a žechnám člověku, který vymyslel dětské herny. V zimní výbavě nechybí rukavice, šála a čepice (většinou odcházíme se řevem na celou bytovku, jelikož si Maty myslí, že je venku dvacet stupňů, či co) a i přes to jsme dnes odpískali slavnostní rozsvícení stromku (sice je lákavá nabídka čekat na rozsvícení, které se jako již každoročně minimálně o hodinu zpozdí, lidi na sebe budou nepříjemní a budou se tlačit jeden na druhého, ale svařák jsem už letos měla, takže žádný masthef ). V nadcházejícíh dnech už začnou přípravy na nejkrásnější období roku-pro děti určitě, co si budem povídat, těším se, až nám Ježíšek přinese stromeček, nazdobím byt a navštívíme nějakého čerta, Mikuláše a anděla. Letos z toho bude mít Matyášek už přece jen víc než loni. Města i vesnice, domy i byty se rozsvítí světýlkama a děti budou ze všech těch stromků, dárků a krás k uvytržení.
Jak moc se těším!
<3


A to je pro dnešek vše,

Mějte se a smějte!









CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥