Sny se plní

Kdyby mi někdo před rokem řekl, jak se budeme s Matym dnes mít, jak bude vše vypadat a že se mi všechno, po čem jsem toužila splní, se slzami v očích by se mi ulevilo a zřejmě bych vypukla, v možná až hysterický, nezastavitelný smích. Jenže, takhle to nefunguje a člověk si musí některé věci protrpět a vychutnat i nepříjemnosti, které nám život přináší. Bez nich by to tak nějak nebylo ono.
Když jsem psala poslední článek, ve kterém jsem si vysnívala náš nový domov, ani by mě nenapadlo, že se můj vytoužený sen stane skutečností a hned v následujícím článku budu moc zvolat TŘIKRÁT HURÁ, MÁME HO!!!  Nedávno jsem četla, že co vesmíru posí(r/l)áme-vysí(r/l)áme, tak nám ruku v ruce vrací. Na psí uši, já se tím začala řídit a pokud v něco věřím, je to právě tohle. Když jsem to říkala  mámě, smála se mi a říkala, že už mi vážně šiblo (myslím, že i ona změnila v posledních týdnech na vesmír názor). Vesmír je o rovnováze- čemu skutečně věříme a vynakládáme úsilí, to co přinášíme, jak uvažujeme a jak se chováme, (ať už k vesmíru, nebo jen ke svému okolí) se nám vrací. A navrátí se s přesně takovým odhodláním a touhou, jakou jsme do toho vložili. Stačí si jen správně a vytrvale přát a myslet pozitivně. Mnohdy ta cesta skýtá spousty nepříjemných pocestných, pronásledují nás černá mračna a překračujeme spousty obrovských, zaprášených balvanů, ale pokud budeme rozhodnuti, že to co chceme je správné a až to přijde, že to zvládneme, tak nám to dá. Raz, dva...Stačí si jen SPRÁVNĚ přát. 
18.10.2018, krásný datum, krásnej podzimní den a já v ruce držím klíče od budoucnosti. Od naší budoucnosti, které se nemůžu dočkat. Bude jí předcházet ještě spousty starostí, dřiny, úsilí, ale to je přesně ONO! Klíče jsou od našeho nového ,,DOMA''. Po několikaměsíčním kolotoči hledání a veškerých prohlídek, se moje úsilí na sreality vyplatilo. Nebyl den, abych snad tisíckrát nekontrolovala, zda se neobjevila nová, pro nás dostupná nabídka. Ráno jsem snídala s očima zabořenýma na realitách a večer, těsně před spaním jsem kontrolovala poslední aktualizace. Při dnešních cenách nemovitosti to bylo trošku sci-fiction, buď byl dům skoro k demolici či případné rekonstrukci o které se mi nemohlo ani zdát, či byl obrovský, cena neodpovídala skutečnému stavu, nebo mi ho někdo vyfoukl, aniž bych stihla prohlídku, JENŽE naděje umírá poslední a ta moje (ačkoli jsem jí občas musela profackovat, aby se vzpamatovala) nakonec dostala šanci. Bylo pondělí a já se chystala za Terkou a Lůcou na chatu, když se zčista jasna na displeji mého telefonu objevil cenově dostupný dům. Bleskurychle jsem si volala na prohlídku a škemrala na realitním agentovi, ať jsem první v řadě kdo nemovitost uvidí, že jsem si jistá, že ten dům chci. Pán se smál a já, celá zoufalá taky, ale stála jsem si za svým. Domluvili jsme se tedy a já se musela kvůli prohlídce vrátit o den dřív z chaty, kde jsme si s holkama a dětičkama užívali poslední letní dny.



Byla středa, já celá nastydlá, nevyspalá a nervózní stepovala před domem o 20minut dříve, než zaparkovalo realitní auto. Veselému makléřovi bylo hned jasný, že před ním stojí ta nedočkavá, neodbytná ženská, se kterou mluvil v telefonu. K mému štěstí si našel na prohlídku čas David, můj dobrý kamarád (stavař), takže mi hned vše ocenil a poradil. ,,Zádrhel'' a s ním spousta (sice zodpovězených) otázek se vznášely nad insolvenčním řízení, ve kterém byl majitel domu. Z celé věci jsem neměla dobrý pocit a hlavně žádné předchozí zkušenosti-ale kdo se bojí, nesmí do lesa. Okamžitě jsem měla vše zjištěné od právníka a ačkoli jsem ten den byla totálně vystresovaná a na jedné straně jsem nevěděla, co si počít, na té druhé straně jsem byla přesvědčená, že taková koupě se už nemusí naskytnout, tudíž se muselo jednat a rozmýšlet rychle...ještě večer jsem psala (následně i volala) makléřovi se zájmem o rezervaci domu. Po podpisu jsem se dozvěděla, že hned druhý den ráno volal jiný zájemce se stejnou prosbou, jenže jsem ho předběhla:-) (snad poprvé se mi moje zbrklost vyplatila).
Jak to teď u nás vypadá? Tak pro představu asi takhle:


























































Ale jak se říká ,,odvážnému štěstí přeje'', no ne?








































A navíc, když je obklopen skvělými lidmi...

Mějte se krásně a chyběli jste mi, snad se tu budeme zase potkávat a já vás teď budu zásobovat i stavebně:-). Karma je zdarma a to i pro všechny blbečky světa, tak na to nezapomínejte a nehažte flintu do žita-nikdy!



Vaše




CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Přesně jak jsi to napsala - co vysíláš, to se vrací zpět :) Jsem ráda, že se na vás usmálo štěstí. No a teď přeji hlavně ať vám v novém všechno šlape a máte se super :)
    Lucka Stefani

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, moc děkuju! Tobě přeju taky ať se daří!!

      Vymazat
  2. Krasny clanek, i kdyz ne uplne mohu souhlasit.Nekdy mam pocit, ze kdyby se vracelo to co vysilame, tak mam svatozar, ale ja si tedy pockam :) krasny rok 2019! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jíťo děkuji. Je pravda, že občas má s námi vesmír jiné plány, ale chyták je v tom, brát -pokud to jde-i ty špatné věci pozitivně. Měj se fajn!

    OdpovědětVymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥