Nostalgie babiččiny skříně aneb vůně První republiky ByManufaktura

Babička měla v ložnici obrovskou skříň, plnou krásných šatů (byla švadlena), kabelek a bot. Pamatuji si, jak jsem si přála, abych jednou taky takové krásné věci mohla nosit a myslím, že by na mně byla babička pyšná, kolik že kabelek a dokonce i bot na podpatku doma mám.
Nejradši jsem otevírala a přehrabovala se v její šperkovnici. Jakýkoli šuplík či věc, kterou jsem u babičky vzala do ruky, měla pro mě své nezapomenutelné kouzlo. Nezapomenutelná byla taky vůně jejího šatníku. Fialka. Nevím, zda to byl babiččin parfém, nebo schovaná mýdla v prádelníku, ale zaplavila mě vlna nostalgie, když jsem si přivoněla k nové řadě, mé oblíbené Manufaktury, která  u příležitosti stého výročí založení republiky uvedla pro jarní a letní měsíce vskutku unikátní limitovanou kolekci v designu a vůní starých časů. Celá kolekce je doprovázena blahodárnými výtažky z fialek, které pro své hydratační, zjemňující a omlazující účinky stály již před sto lety za tajemstvím mnohé obdivované pleti. V její nostalgické vůni naleznete něžně půvabné tóny fialkových květů.


Velejemný sprchový gel a šampon v 1
Intenzivně voní i pění. Vůni fialek cítím ještě několik hodin po sprše.

Pleťová mlha
Používejte po ranní a večerní dočištění pleti a k osvěžení a hydrataci kdykoli během dne. Navíc obsahuje zklidňující panthenol a co si budeme povídat, po horkém letním dni snad nic ideálnějšího být nemůže.




Krém na ruce
Díky mandlovému oleji a bambuckému máslu pomůže i velmi suchým rukám. Já na něj mám čas hlavně před spaním, čili na noc, to se pak usíná. Vždycky doufám, že se ve snu ,,probudím'' u babičky a já si užiju (zase) alespoň jeden krásný prázdninový letní den v tom našem velkém domě s obří zahradou... <3


Babička byla u nás doma, vždycky, tak trochu jako královna, seděla na svém trůnu (rozuměj staré křeslo na kterém vydržela celý den plést, ach, jak já ty ponožky nesnášela a teď je mám nejradši:-)). Pamatuji, jak říkala, že když chci mít stále voňavé prádlo, musím si do prádelníku dávat čas od času nová mýdla. To dělám do dnes.


Rostlinné mýdlo





Lahodný poctivý sirup s výtažky a omamnou vůní kouzelných fialek a 80% přírodní šťávy z červených hroznů učiní z Vašich míchaných nápojů hotové skvosty. Záleží jen na Vás smícháte-li jej se sodovkou, sektem či Ginem (tolik oblíbeným za První republiky), blaženost v každém případě zaručena. Tak jest Manufaktura praví a já mohu jen souhlasit, navíc fialová barva přidá nápoji na jedinečnosti.


Manufaktura si dala záležet i na retro vzhledu obalu, což milovníci jako já, zajistě ocení.

Jak já bych šla za babičkou a dědou. Pokud tu možnost ještě máte, tak je ode mně pozdravujte <3 <3 <3!

Mějte se krásně!

Vaše


















CONVERSATION

6 komentářů:

  1. Ta vůně musí být dokonalá...a obaly jsou taky moc krásné:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je parádní:-). Příště sice už sáhnu po jiné vůni, abych zase nebyla přefialkovaná, ale nostalgie krásná :-)

      Vymazat
  2. Ještě jsem se k ní nedostala ale ulitavam na konvalinkách, šeříku apod takže počítám že fialka bude skvělá ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky miluju konvalinky i šeřík, ale přiměřeně. Stejně to mám i s fialkou:-)

      Vymazat
  3. Jéé, tahle limitovaná edice se povedla :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥