Domov s vůní šeříku

Jaro je krásný, venku se probouzí nový život a pod našima okny teče vodička rostou šeříky, bílé, světlé i tmavé, což znamená, že za nedlouho je tu máj. Máj, lásky čas. Květen mám ze všech měsíců v roce nejraději. A šeříky? Jak já jejich vůni miluju. Proto jsem dnes, hned po probuzení, šla pár těhle fialových fešáků natrhat. A jelikož ve váze moc dlouho nevydrží, rozhodla jsem se, že z nich pak udělám několik olejíčků a možná i cukrový peeling.







 Šeříku se říká šeřík údajně proto, že nejvíc voní, až když se sešeří. Taknevím, náš byt je ovoněný dokonale celý den:-).




Z květů šeříku si můžete uvařit úžasně voňavý čaj, který vám pomůže od bolesti hlavy, migrény a dokáže zklidnit i rozbouřený žaludek a zrychlit metabolismus. Je to šikula.


Když už jsem z vůně tak omámená, chtěla jsem se s vámi o ní podělit a stejně jako měl Picasso svoje modré období, tak my máme nyní doma fialové období.


Naší dominantou je postel a proto všechno záleží na ní. Nyní je oděna do tohoto povlečení STOKLASA . Není nad čerstvě povlečenou postel. Vážně to zbožňuju od dob, co pamatuji, to se pak usíná a vstává jedna báseň.



A Leonek se k té fialové perfektně hodí. Není postel bez kočky:-).


Občas se stačí jenom rozhlídnout kolem sebe, utrhnout si pár kvítků, udělat si osvěžující limonádu, do které nahážeme co nás jen napadne, od okurky, pomeranč až po šeřík, nebo si koupit něco hezkého do bytu či na sebe a pak se tou radostí kochat.  Měli bychom si dělat malé radosti a i ty obyčejné a všední věci nebrat, přece jenom, tak všedně a samozřejmě.
V úterý jsem se probudila unavená, jako už několikátý den za sebou a řekla jsem si dost. Ti, co sledují můj FB ví, že jsem se pustila do 10ti denního půstu (detoxu). Dnes probíhá můj pátý den a já mám energie na rozdávání. Sice se nemůžu dočkat, až si koupím avokádo a uvařím boloňské špagety, palačinky a švédský koláč , ale stojí to za to:-).



Jak užíváte poslední dny vy? Čeká nás 1.máj, tak si ho užijte-nepracovně a nejlépe pod rozkvetlou třešní se svou polovičkou. Já bych se šla líbat a piknikovat, až běda <3.

Mějte krásný den,

Vaše














CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Ooooo, tak to se musím běžet podívat!! :O :) Děkuji za skvělý tip! :)

    LifestyleBirdie

    OdpovědětVymazat
  2. Gábinko, šeříky miluji, jak taky jistě ze všech sociálních sítí víš! :D Hlavně tu jejich vůni, omamnou, kouzelnou (a také podle mě voní celý den stejně :D !) :) Při procházkách po Praze jsem narazila už na tolik různých barev a odstínů, až jsem z toho překvapená! :) Škoda, že v té váze nevydrží, jsem z toho vždy hrozně zklamaná, ale asi nám dává najevo, že ho máme nechat tam, kde je! :)

    LifestyleBirdie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Birdie, četla jsem tvůj článek a ta vůně je vskutku kouzelná, miluju, když po ránu otevřu okno <3. A máš pravdu, lepší nechat na keři, ať dělají šeříky radost nám všem.

      Měj se krásně <3

      Vymazat
  3. Terko, několikrát jsem jí už očmuchávala, ale nakonec jsem si jí nikdy nekoupila, je na mě dost intenzivní. Ale děkujeme za tip:-)

    OdpovědětVymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥