Retro gramofon za pár korun aneb Bejby nebude sedět v koutě

Trantadadadadadáááááá (opravdu hlučné a oslavné, slavnostní famfáry)! Konečně je doma! Váhala jsem nad barevnou kombinací béžové či tyrkysové (růžový totiž nemají), a nakonec jsem ráda, že jsem tu puritánku v sobě ukecala a když mi dorazil tenhle tyrkysový zázrak, ztratila bych pro něj snad i hlavu.


Na to ale nebyl čas, musela jsem ho řádně hned provětrat a to se, s dvěma deskama, který jsem sháněla na poslední chvíli, dalo jenom trošku. Díky mami, že jsi vyhodila asi 300 desek, protože je nebylo kam doma, na tu obří půdu, dát:D. Máma je vážně občas šampion:-)). Miluju jí.


Co je venku krásně, tak pokulhávám v úklidu a vlastně ve veškerých domácích pracích, řekněte mi, že jste na tom podobně? Nás s Matyáškem to počasí přímo nutí pořád někde lítat, k tomu každodenní povinnosti a občas i práce, no zkrátka není času nazbyt. Tak abych vás nezdržovala, tak to dneska vezmu stručně:-).


Gramofon jsem si objednala ZDE. Sice jsem si tiše snila o Crosley, ale Nostalgy je přece jen cenově dostupnější a jako první gramofon v dějinách našeho domova jsem se rozhodla pro basic verzi, takže prostě, ,,Vítej doma fešáku:-)''. Zvuk a atmosféra gramofonu je tak stylová a parádní, že mám pokaždé, když ho zapnu snad stejnou radost, jako poprvé. Ale abych ho nepřechválila, moje milá čtenářka Janička (tímto zdravím), si na něj také dělala zálusk a když ho konečně k narozeninám dostala, tak mi psala, že jí nefungoval jak měl, tak ho musela reklamovat. Ale věřím, že na podruhé už bude mít štěstí a konečně i zaslouženou radost:-).


Od Elvise, Lennona po Tinu Turner, Genesis, Sade..prostě staré dobré KLASIKY až po devadesátky. Potřebuju ještě tak tisícpětsetdevětset desek svých oblíbených interpretů a už si brousím zuby na vinylové burzy a občas brouzdám po antikvariátech (proto budu ráda za každé tipy na webovky či osvědčené antikvariáty. U nás na Kladně máme jen jeden, ale i tam se dá najít).
Těším se, až se mi ta moje sbírka začne rozrůstat. Na to si sice ještě nějaký ten pátek počkám, zatím se mi poštěstilo jen párkrát, ale alespoň mám o zábavu navíc:-).

Tak co, šli byste do něj?

Mějte se fajn, myslete na sebe a udělejte si občas taky radost!

Vaše

CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Já si pár měsíců zpět koupila Crosley s motivem listů (ve spolupráci s urban outfiters) a jsem naprosto spokojená. Ten pocit, když člověk dá jehlu na desku jsou pro mě takové malé Vánoce:) Desky mám teda zatím jenom tři, ale je super, že můžu přehrávat prakticky cokoliv, protože přes bluetooth lze gramofon propojit třeba s mobilem a pustit playlist ze Spotify. Každopádně další desky určitě plánuju, ta atmosféra je boží!

    Sim in the Bubblegum
    Píšu, tedy jsem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Crosley mají ty designy čím dál krásnější! Ten můj by měl takovýhle věci taky asi umět, ale to já po něm nechci, já radši starý dobrý desky:-).

      Měj se krásně!

      Vymazat
  2. Tak ten je peckózní!!! Gramofony se mi hrozně moc líbí, jednou bych si nějaký někdy chtěla pořídit. Opravdu přenádherný retro kousek do interiéru :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji <3. Snad ti jednou podobný kousek bude zdobit interiér:-)

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥