Ta podzimní atmosféra

A je to tu....podzim! Miluju podzim! Těšila jsem se na podzim celé léto! Letos snad ještě víc, než kdy jindy. Každý rok mám náladu se přestěhovat do Stars Hollow a jít k Lukovi na kafe:-), nebo si alespoň pustit všechny díly Gilmorek:-).
Den se zkrátil, slunce nám předvádí všechnu nádheru přírody a ty barvy....ta barevnost a rozmanitost mně fascinuje už od dětství.  
Je krásný den, sice se ochladilo, ale alespoň můžu vyndat bundy a šály, který na mě čekaly tak dlouho ve skříni. Jak já se na ně těšila! Vždy mám dojem, že je mám na sobě poprvé a mám z nich stejnou radost, jako den, kdy jsem si je přinesla z obchodu. Taky díky nim už nemusím zatahovat břicho a kontrolovat si, zda mi někde něco nevyleze:-). Sláva podzimu! Vezmu tedy foťák, kočárek, psa a jen tak se začnu potulovat a fotit.


















K podzimu jednoznačně patří i mlhy, celodenní krápění či vítr. Není důvod k depresi, myslím, že počasí nám jen dává najevo, že můžeme zpomalit po letním shonu. 
Zažehnu v krbovkách, zalezu si pod deku s knihou, dám si nohy s teplýma ponožkama hore a šálek dobrého čaje. 





Najděte krásu i v těch zasmušilých dnech a užívejte si je...

Krásný podzim všem!




CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥