Nespánek

Je 5:30 ráno a já jsem nucena vstávat (první měsíce po porodu jsem byla plná energie a vyspávali jsme tak do 11, ale teď už mám šmitec). Malej má energii na celej den načerpanou, aby taky ne, spal od 19h. Já, jako správně zaneprázdněná matka šla až kolem půlnoci a pak jsem skoro každou hoďku vstávala - prdíky jsou bezva. 
Už vesele žvatlá, kope a háže rukama (do mýho obličeje). Snažím se ho ukonejšit ještě alespoň na hoďku, kojením - neúspěšně. Moje tělo je tak těžký únavou...já nás sunu do obýváku na gauč, kam mu dám hrací deku s úmyslem jeho zabavení a touhou ještě tak na hodinku usnout…
Děti jsou sladký, každý ráno se probouzí s dobrou náladou a tak moc šťastný a kouzelný,  že i když jsem totálně vyřízená, tak mě Maty probere a náladu mám i přes tu nesmírnou únavu skvělou.
Snažím se, v čase cca tří minut nahodit svojí fasádu (přece jenom sem tam nějaká ta návštěva, pošťačka atd), šolíchám všechno možný a věnuju se malýmu. Je cca 11 dopoledne a já si dělám konečně snídani a piju studený kafe…usíná. Jak ráda bych šla tu noc a ráno dospat, ale teď to zkrátka a dobře už nejde, jelikož se ve mně nahromadila energie (ani nevím z čeho - lidský tělo je prostě neuvěřitelný), takže bych neusnula ani za nic. Uvařím, poklidím, a když se chci najíst a dát si siestu...hádejte…vzbudí se a jedeme nanovo. (Jsem tak blbá, proč jsem se nenajedla hned, proč jsem se nenatáhla, proč jsem musela zas uklízet, stejně to nemá cenu…) To samý se opakuje odpoledne, s rozdílem, že jdeme většinou ven, nebo někam jedeme. 
Znaveně padám do postele a ne a ne usnout, protože vím, že se stejně za chvíli vzbudí na kojení. Po prvním kojení, zhruba kolem půlnoci upadám do říše snů…cca tak za 2-3 hoďky začíná další kolotoč…Každý ráno si říkám, že půjdu spát večer s ním, abych se prospala, ale znáte to…







Jak a kde čerpáte energii vy? Já piju Magnosolv a jím tuny čokolády (což nepomáhá, spíš naopak). Když Maty usne, snažím se do té půlnoci už nic nedělat, mrknu na nějaký seriál nebo si poslechnu svojí oblíbenou hudbu, dám si čaj a píšu...

Mám ještě tři hoďky, tak čau…



CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥